חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
booked.net

שירותי רכב מצר

בבעלות קבוץ מצר, תמצאו את כל הדרוש לרכב מתחת אותו הגג! מוסך למכונאות רכב שמתחזק, מטפל ומתקן רכב מנועי ומתמחה בשרות ללקוחות פרטיים וחברות, נוסף על כך מחלקת פחחות וצבע לרכב. “לשרותי רכב מצר” רשיון ממשרד התחבורה ,לתיקון רכב בנזין ודיזל ,מלגזות וטרקטורים ומיכון חקלאי, פחחות וצבעות. מנהל “שירותי רכב מצר” הוא יובל ברא”ס, חבר קבוץ מצר, בעל תעודות הסמכה לניהול מוסך ממשרד התחבורה וקצין בטיחות בתעבורה.
 
“שרותי רכב מצר” מכווונים להקל על הלקוח בקבלת רכבו לטיפול/תיקון ולתת לו להנות מחוויה שרות אחרת בענף הרכב.
במחלקת המכונאות ניתנים שרותי מכונאות כלליים לכל מגוון סוגי הרכב (עד מסחרי קל), על ידי בעלי מקצוע מאומנים אמינים ומיומנים .
במחלקת הפחחות ניתנים שרותי תיקון תאונות, שריטות ומפגעים שונים במרכב ובשלדת הרכב ביסודיות, מיומנות, ומקצועיות.
במחלקת הצבע, הצביעה והתאמת הצבעים נעשים ביד אומן ובאיכות גבוהה גם של העבודה וגם של הצבעים והחומרים.
במחלקת שטיפת המכוניות לאחר טיפול/תיקון הרכב, מרגיש כאילו פונק בספא!
המינהל במרכז השרות: מזכירת מרכז השרות, יועץ השרות וגם המנכ”ל, יודעים לתת ללקוח הרגשה של חוויה אחרת, חוויה תומכת,חווית שרות – כדי שיחזור אלינו בשמחה גם רק כדי לדבר, או לשתות כוס קפה או תה ולהתלבט ביחד בסוגיות שונות ומשונות.
אנו מבצעים שרותי ניוד ושינוע רכבים למרכז השרות ובחזרה ללקוח (עבור תשלום), השרות ניתן מאזור זכרון יעקב, בנימינה, גבעת עדה, חדרה, בת חפר ומה שביניהן.
לרווחת לקוחותינו הקמנו חדר המתנה מאובזר ומסודר בו יוכלו לנוח, לשתות קפה או תה או מיים קרים, לראות איך מטפלים ברכבם וגם להנות משרותי אינטרנט אלחוטי.
התחבר אל האתר
דילוג לתוכן