חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
booked.net

עדויות, אביק יחיא

אביק יחיא | הרב”ש של מצר 
 
ישנתי. שמעתי את היריות זה היה משהו מטורף, שונה מכל היריות שאנחנו מכירים.
קפצתי מהמיטה לקחתי ה –16 M ומכשיר הקשר ותוך כדי ריצה הזעקתי את משמר הגבול.
 
בהתחלה רצתי לכוון השער ואז שיניתי כוון לחדר אוכל. רצתי בין בית תינוקות לחצב, באזור גן קשתות שמעתי עוד צרור, רצתי לחצב ראיתי את האוטו של איציק נוסע,פוגע בברז המים, פוגע בעמוד חשמל וחוזר חזרה.
לא ידעתי אז שזה האוטו של איציק. הבנתי שקורה משהו גדול, חשבתי שזו מכונית תופת. יריתי ירייה אך כשראיתי שהאוטו לא מגיב נגשתי וראיתי שזה איציק. הבנתי שהמחבל עוד כאן, רצתי לכוון אולם הספורט, לא ראיתי כלום וחזרתי לאיציק, לא היה אף אחד עדיין.
 
ניסיתי להנשים את איציק וזה לא עזר. אז הגיע הג`יפ של מג”ב כמובן ביקשתי אמבולנס, במכשיר קשר והודעתי על נפגעים. כשהגיעו מג”ב אמרתי להם שנתחיל לסרוק לכוון האקליפטוסים אחרי מגרש הכדורגל. לא מצאנו כלום. התחילו להופיע מפקדים וקראו לי להצטרף אליהם.
 
ניגשנו למקום ואז ראינו את תרצה שוכבת בין השיחים ומהבית  (של רביטל וילדיה) יצאו אנשי מג”גב שהיו בשוק ואמרו: “הרגו את כולם”.
מצאנו 2 מחסניות ריקות ליד הבית, וכדור עקר שהיה מכוון כנראה לאורי וגם מחסנית מלאה שכנראה נפלה למחבל וכמובן הייתה לו המחסנית בנשק.
  
אני פספסתי אותו בשניות, או אולי הוא פספס אותי. בכל מקרה הוא הצליח לברוח. דני אדן הספיק לצאת מהבית שלו ולירות עליו, כנראה שהמחבל ירה אליו בחזרה ואח”כ נעלם.
  
הפסקת החשמל התחילה מיד, לא ברור לי מה קרה, אולי חוק מרפי.
  
לראות אנשים שאתה מכיר, לראות ילדים מתים במיטותיהם, זה קשה מאד. זה שפספסתי אותו בכמה שניות…..
 
התקשרתי לאילה רק בחמש בבוקר, זו היתה טעות, אבל לא היה זמן נשאבתי לפעילות בשטח.
התחבר אל האתר
דילוג לתוכן